![](/-/media/project/loreal/brand-sites/redken/emea/nx/article-information/professionals/business-resources/grow-your-business/how-to-merchandise/rprobizgrowyourbusinessarticleheroredkenretail.jpg?w=300&hash=9C72D183C921BB40A34B5F4AF60BF6A2)
Myynninedistäminen kampaamossa
Myynninedistäminen kampaamossa
MYYNNINEDISTÄMINEN KAMPAAMOSSA
Peter Millardin vinkkejä tuotteiden ja palveluiden myynninedistämiseen
Asiakkaat tulevat kampaamoon tunteakseen itsensä kauniiksi ja itsevarmaksi sekä uudistamaan lookinsa. Varmista, että he saapuvat kutsuvaan ja jännittävään ympäristöön, joka on puhdas, siisti ja tuo esiin kampaajan taitoja.
MITÄ KULUTTAJA NÄKEE
Kun tarkastelet kampaamoasi asiakkaan näkökulmasta, voit esittää palvelusi ja myymäsi tuotteet strategisella ja kutsuvalla tavalla. Näin voit houkutella uusia asiakkaita, pitää vanhat asiakkaat sekä tehdä tulosta.
KESKEISET MYYNNINEDISTÄMISALUEET
Näyteikkunat
Tee vaikutus ohikulkijoihin ja houkuttele uusia asiakkaita.Tarkastele kampaamoasi avoimin mielin ja esitä itsellesi kysymys:
Miltä kampaamo näyttää ulkopuolelta?
Onko ulkopuolella kylttejä, jotka kannustavat kuluttajia esittämään kysymyksiä, varaamaan ajan tai ostamaan tuotteita?
Ovatko kuluttajat tietoisia käynnissä olevista kampanjoista?
Näyteikkunat, joissa on tuotteita, julisteita ja teippauksia, ovat erinomainen tapa luoda kampanjoita kampaamossa.
Kampaajan tuolissa
Työpisteet tarjoavat erinomaisen mahdollisuuden tuotteiden esillepanoon, sillä kuluttaja on samassa paikassa 45 minuuttia. Poista kaikki ylimääräinen työpisteeltä ja hyödynnä paikka keskustelujen aloittamiseen tuotteista.Vinkkejä:
Hanki hyllyjä uusien tai asiakkaalla käytettävien tuotteiden esillepanoon
Laita esille tuotteita, joita asiakas tarvitsee lookin ylläpitämiseen tai luomiseen kotona
Käytä peiliteippauksia, joissa on toimintakehotteita
Edistä kampaamossa meneillään olevia kampanjoita, jotta välität selkeän ja yhdenmukaisen viestin
Tuotealue
Yksi kampaamon houkuttelevimmista tiloista myynninedistämisen kannalta jätetään usein hyödyntämättä. Yksinkertaisten hyllymerkintöjen avulla voit kiinnittää asiakkaiden huomion ja houkutella heitä tekemään ostoksia.Vinkkejä:
Korosta hyllypuhujilla tuotteita, jotka ovat uusia, kuuluvat kampanjaan tai ovat ajankohtaisia sesongin/trendien kannalta
Laita esille tuotteiden kuvaukset, ominaisuudet sekä hiustyyppi, jotta kuluttajan on helppo tehdä ostoksia
Vastaanotto
Vastaanottotiskiä voi käyttää monella tapaa, mutta se on viimeinen kosketuspinta asiakkaaseen, joten se kannattaa hyödyntää. Pidä se siistinä, selkeänä ja yhdenmukaisena.![](/-/media/project/loreal/brand-sites/redken/emea/nx/home-page/signin/sign-in-pro-module-latest-image.png?w=475&rev=acc5421545e84f43944940cc6ba72ecd&hash=AC61120E83DC6898A2C812BFFAD4D792 475w,/-/media/project/loreal/brand-sites/redken/emea/nx/home-page/signin/sign-in-pro-module-latest-image.png?w=650&rev=acc5421545e84f43944940cc6ba72ecd&hash=699A34BE68DAF6B38CD159910A57D65A 650w,/-/media/project/loreal/brand-sites/redken/emea/nx/home-page/signin/sign-in-pro-module-latest-image.png?w=820&rev=acc5421545e84f43944940cc6ba72ecd&hash=59728484B3E03E79A2974270B9F38120 820w,/-/media/project/loreal/brand-sites/redken/emea/nx/home-page/signin/sign-in-pro-module-latest-image.png?w=989&rev=acc5421545e84f43944940cc6ba72ecd&hash=25BC19EB157529AAE1C97D0BCD1109C4 989w)
ETSI LÄHELLÄSI SIJAITSEVA KAMPAAMO
Parasta hiusten hoitoa, muotoilua ja värjäystä Redkenin kampaamoissa.
Etsi kampaamo